3 aprilie 2012

Concurs CrazyStuff: Castiga o paleta cu 28 de culori!

Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.




V-am tot amagit zilele astea ca dau drumul la un giveaway si nu am apucat deloc. In noaptea asta pentru ca am avut proasta inspiratie sa beau o cafea fierbinte, am bifat-o ca fiind o noapte alba si am profitat de nesomn si de lipsa de activitate datorata racelii facand “bannerul”
pentru concurs, care e fail dar cuprinde esentialul: Concurs!!!
Concurs!
Asa ca, vom oferi ca premiu o paleta cu 28 de culori, ca cea din imagine (cea expusa e a mea, castigatorul/castigatoarea va primi o paleta nou-nouta, in tipla), asa cum va veni ea de peste mari si tari.
Conditiile sunt simple si nu cred ca vor deranja pe nimeni.
1. Trebuie sa ne urmariti blogul prin GFC (Google Friend Connect – se afla in partea dreapta sus a blogului)
2. Trebuie sa dati “Like” paginii noastre de Facebook. 
3. Sa dati sfoara in tara pe unde vreti voi: blog, twitter sau facebook si sa imi lasati in formular linkul corect.
4. Sa completati corespunzator forumularul de mai jos, are 4 campuri obligatorii!

Concursul incepe azi si se termina pe data de 25 aprilie la ora 23:59.
Va rog foarte mult sa nu aveti intrari duble. E logic, nu o sa stau sa verific pe toata lumea dar daca persoana care va iesi castigatoare nu mi-a lasat un link corect catre postarea despre concurs, va fi descalificata si voi alege pe altcineva. Si tot asa..
In rest, mult succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu