17 aprilie 2012

Testeaza Aslavital Mineralactiv


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.








Produsele Aslavital si-au gasit locul pe polita produselor de ingrijire inca dinainte de a avea acest blog, mama fiind o destul de buna cunoscatoare a brandului si luandu-mi din cand in cand diferite produse, de care stia ca am nevoie.
Am fost foarte entuziasmata, cand am vazut ca poti primi un kit de testare continand noua gama cu argila si fructe de goji pentru ten sensibil, asa ca m-am inscris de indata. Chiar daca curierul a considerat frumos sa imi puna plicul in spartura usii de la intrarea in bloc, am trecut peste si m-am bucurat de cele 8 mostre primite.
mostre aslavital
Pana acum am incercat crema pentru curatarea fetei si crema intens hidratanta, toate cele 4 pliculete. Pot spune ca prima parere este una buna. Imi place culoarea cremei de curatare, este observabila prezenta argilei, dar si mirosul fresh. Curata bine, lasa pielea foarte moale, iar crema intens hidratanta face si ea ce promite, hidrateaza din plin.
Avand in vedere ca au fost lansate primvara, imi lasa sentimentul ca sunt f bune de folosit pe timpul verii, motiv pentru care mi-ar fi placut ca SPF-ul continut de crema sa fie ceva mai ridicat. In rest, mi se pare ca fac o echipa grozava si in mod clar am destul curaj sa ies pe strada doar cu crema aplicata si fara machiaj. Gelul anticearcan nu am apucat sa-l folosesc pentru ca inca nu folosesc produse in zona ochilor ( se recupereaza destul de greu dupa operatie si nu am chef de probleme, iar), iar crema antirid consider ca nu este inca potrivita tenului meu de doar 22 de ani, motiv pentru care ii voi plasa mamei pliculetele. Acum sper sa fiu destul de norocoasa sa pot testa si varianta full size.
Daca va tenteaza sa incercati si voi kitul, inscrieti-va pe ten sensibil, cu adresa la care locuiti(va veni prin curier) si daca doriti, reveniti cu o parere  ^_^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu