5 aprilie 2012

Incercare incercatoare

Nu va speriati, nu am uitat brusc cum sa scriu. Doar ca am experimentat niste chestii saptamana trecuta si desi incercarea a fost ok, pozele incercarii nu sunt exceptionale. Lucian isi cumparase un obiectiv nou, wide, de la Sigma si am zis sa il testam. Ne-am dat seama ca ceva nu e in regula dar nu stiu de ce, nu am fotografiat cu altul. Si asa, am ramas cu niste poze care nu au iesit prea bine. Si din cauza asta, am ajuns intr-un final sa ma prostesc big time. Chestia geniala este ca imi luceau atat de frumos dintii din cauza luminilor de pe oglinda, incat nu ma puteam abtine sa nu ranjesc desi dantura mea e departe de a fi perfecta si buna de laudat. Asa, aproape ca am si uitat de raceala. Desi imi curgea nasul foarte-foarte rau si inainte sa fac poze, am stat cu servetele bagate in nas ca sa nu imi iau fondul de ten =)) Don`t mind me!
Ia uitati aici marea incercare:
CrazyStuff020412_8CrazyStuff020412_9CrazyStuff020412_10CrazyStuff020412_12CrazyStuff020412_11

Machiajul nu a iesit chiar rau dar se putea si mai bine.
And now, the goophy ones:
CrazyStuff020412_5
Usor, usor am inceput si demacherea. Si cum inca nu se uscase cum trebuie lipiciul, mi-am dat gene false jos asa:CrazyStuff020412_15
Apoi am asezat frumusel dischete imbibate cu demachiant sub ochi si am dat drumul la treaba:CrazyStuff020412_17CrazyStuff020412_19CrazyStuff020412_20
Va pupa Suzi si Lucian! Open-mouthed smileCrazyStuff020412_7

Produse folosite
Pentru Ten
  • Baza Anew
  • Fond de ten Max Factor Colour Adapt (70 NAtural)
  • Pudra matifianta Essence
  • Bronzer – Mineral Hygienics (Cool Kiss)
  • Iluminator Elf 3 in 1 Persimmon
Pentru ochi
  • Primer Elf
  • Jumbo Nyx Eye Pencil in nuanta Milk
  • Paleta de 120 culori pentru nuante de galben, verde si mov
  • Creioane Ada in nuante de verde
  • Tus lichid Rimmel Glam Eyes
  • Gene false no name
  • Kit pentru sprancene Essence
Pentru buze
  • Flormar Supershine Lip Gloss nr 126
Mai am inca un machiaj din aceeasi seara si pozele sunt facute cu acelasi obiectiv. Open-mouthed smileAsta asa, pentru ca nu ma invat minte din prima.
That`s it!! V-am pupat!
Nu uitati de giveaway, puteti castiga o trusa cu 28 de culori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu