7 aprilie 2012

Kiko Lipsticks

Prin februarie, Lucian a fost intr-o mica excursie prin Italia. Si pentru ca stia prea bine ca imi doresc…cosmetice, a incercat sa se conformeze. M-am trezit ca imi luase 5 rujuri de la Kiko, nuante total random si mi-a zis sa ma uit pe site si sa imi aleg ce vreau, pentru ca le putea schimba (ceea ce a si facut in aceeasi zi).
Asa am facut. M-am uitat eu pe site-ul lor si in final, le-am ales pe urmatoarele:
Smart Lipstick in nuanta 79 Arancio SoftCrazyStuff060412_1
Creamy Lipstick nuanta 392 Rosso MelaCrazyStuff060412_2
Smart Lipstick nuanta 88 Rosso BruciatoCrazyStuff060412_4
Shiny Lipstick Pearl nuanta 189 PescaCrazyStuff060412_5
Mat Lipstick nuanta 222 Rosso ScuroCrazyStuff060412_7
Swatches de la stanga la dreapta:
  • 222 Rosso Scuro
  • 189 Pesca
  • 392 Rosso Mela
  • 79 Arancio Soft
  • 88 Rosso Bruciato
CrazyStuff060412_10CrazyStuff060412_16CrazyStuff060412_9
Ca o parere generala, rujurile rosii sunt foarte pigmentate, cremoase si destul de rezistente. Pe cele deschise nu prea le-am folosit, cel in culoarea piersicii nu ma prinde DELOC iar cel inchis nu e deloc aceeasi culoare ca pe site. Dar e o culoare care imi place si are un shine interesant pe buze. Il voi folosi in viitor la un machiaj pe care o sa vi-l prezint.
Le recomand pe cele din gama Creamy Lipstick si cele din gama Mat Lipstick. Cele doua rujuri din gama Smart Lipstick sunt inca in teste ca sa imi pot spune o parere concreta despre ele iar cel Shiny, prima data l-am incercat si nu mi-a placut. Insa dupa ce i-am dat o alta sansa, am descoperit ca desi el in sine e plin de bucatele de sclipici, pe buze chiar arata foarte bine si nu se vede sclipiciul ci efectiv e shiny. Oricum, sunt foarte multumita de cele doua rujuri rosii care sunt extrem de hidratante si arata foarte-foarte bine pe buze. Aetana vrea si ea, abia azi le vazu si imi facu instructaj ca data viitoare cand ajung prin Italia sa ma gandesc si la ea!!
Rapotul calitate/pret este foarte bun. Da, eu zic ca merita banii si sunt si in game variate de culori. Wish i had a Kiko store close to me….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu