29 martie 2011

NODT: Magenta magic

Cei care ma cunosc stiu ca in mod normal ma imbrac in culori terne insa imi plac petele de culoare. Ca se manifesta sub forma de machiaj, oja, sau bocanci (:">), se gaseste mai tot tipul o culoare nebuna pe care sa o port.

Saptamana asta m-am oprit la o oja aproape indecenta as spune,e clar ca nu se potriveste oricui si nici nu poate fi purtata oricum, insa la unghiile mele mici de acum se potriveste de minune. Este de la Rimmel "I <3 lasting finish" in nuanta Magenta pink.

Culoarea chiar asta este, lumina este naturala, iar oja este aplicata intr-un singur strat. La 2 deja te cam ia de ochi, dar imi place oricum, cine nu iubeste magenta?:D

L.E. sa adaug si o poza cu sticluta in cazul in care va este de folos :D

Un comentariu:

  1. E foarte frumoasa !
    Arata foarte bine data doar intr-un singur strat,eu de obicei aplic cate 2 straturi pentru ca unele oje arata urat dupa aplicarea primului strat !

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    RăspundețiȘtergere