8 martie 2011

Well... Hello!

Primul post de genul asta e destul de dificil, dar np, ne descurcam noi cumva.
Pentru inceput, trebuie sa spun ca nu sunt make-up artist, nu primesc bani sa scriu, si in principiu, nu am niciun curs in domeniu :))
Parerile pe care mi le voi exprima vor fi complet subiective, exclusiv din punctul meu de vedere si sfantu` stie cat o sa ma tin de scris.
Dar, pana una alta, sper sa dureze ceva... :d
Am citit in ultimele luni destul de multe bloguri de beauty de la noi, am urmarit asa in tacere si sincer, ma batea de multa vreme sa incep sa postez si eu pe undeva poze cu machiaje, dar nu am avut curat si mi-a fost si lene :))
De si mai multa vreme urmaresc videos pe Youtube cu deja celebrele Michelle Phan (abia lansase looku` lu` Gaguta), MissChievous, Lauren samd.
Am deja cateva idei de posturi, altfel nu ma apucam si primul va fi un NOTD. Asa cum am vazut ca se obisnuieste sa fie descris in blogosfera.
Stiu ca pentru inceput, nu o sa se uite nimeni la ce scriu :)) Dar nu-i nimic :d Sper la ce e mai bun!
See ya all.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu