22 martie 2011

Spring Inspired Make-up

Ma gandeam sa particip la un concurs cu el, dar nu mi-a iesit asa cum ma asteptam. De fapt, arata mai bine in faza incipienta decat la final. Dar nu-i nimic. Ne mobilizam, incercam sa ne facem timp pentru ca am avut muuulte pe cap in ultima vreme si incercam sa progresam. Imi cer scuze ca nu am onorat inca tagurile :)) Ba chiar am primit si niste awards tare dragute. Bineinteles, Leya a fost foarte draguta si de data asta cu noi :*
Am folosit trusa 120 iar ca baza, pentru ca nu ieseau culorile vibrante, am folosit dermatograful alb de la Ada, care a fost perfect. L-am umezit putin inainte de al aplica :)) (don`t laugh!!)
Eu sunt mai stramba din nascare :)) Asta daca vi se par nitel ciudate pozele. Si am o spranceana mai scurta decat cealalta. Am vazut in poze, mi-am notat, se va rezolva :D
Criticile sunt constructive! (cred)

2 comentarii:

  1. super machiajul , chiar arata foarte bine si desi nu imi place culoarea verde tu ai facut-o sa iti stea foarte bine , sa stii ca te-am adaugat in blogroll

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank you!!
    Nu ar fi iesit asa frumoase culorile daca nu foloseam creion alb. :D Banuiesc eu ca imi lipseste Milk de la Nyx :)) Pacat ca l-am cam stricat pana la final :-j

    RăspundețiȘtergere