23 martie 2011

So, do you sweat?

Nu e nici pe departe kinky intrebarea. E simplu: Transpirati?
Raspunsul meu: Da, in limitele bunului simt.
Din acest motiv, toamna, incep sa folosesc deodorant-antiperspirant care nu e asa de eficace impotriva transpiratiei, dar nu am nevoie de mai mult. Acum, ca tot a venit primavara, am fost nevoita sa schimb artileria. Renunt la mai folosi deodorantul pe post de antiperspirant. E cald, transpir la axila si.. evident, nu acopera mirosul :)) Nu stiu pe voi, dar cel mai tare ma deranjeaza cand imi ud bluzele. Urasc senzatia, e un discomfort total. Chiar daca mi se intampla doar cand nu aplic antiperspirant, sau, cum mi s-a intamplat acum, deodorantul nu mai face fata.
Antiperspirantul meu preferat este unul din Grecia. Nu am idee pe unde se mai gaseste, se numeste Noxema, e de la P&G, costa cam 5,50 euro recipientul de 75ml. Merita absolut toti banii, este cel mai bun antiperspirant incercat de mine.
Nu lasa urme, mirosul e discret si ce imi place mie cel mai mult e ca nu e lipicios la axila dupa ce il aplici. DETEST lichidele lipicioase la mine la axila si este motivul pentru care nu am folosit in trecut antiperpirante tip roll-on. Foloseam numai stick si tin minte ca cel mai mult imi placea Rexona Cotton sau Oxygen. Ce vremuri :))

Deci, in iarna asta am folosit: deodorant Fa - Mystic Moments - Miroase ataaat de bine incat uneori renuntam la parfum in favoarea lui. L-am cumparat de cel putin 2 ori din toamna pana acum.
Magicul roll-on este acesta:
Nu am gasit o poza mai mare. Oricum, are o forma cam kinky dupa parerea mea, dar fie. :-j
Este unisex, btw. Sunt cateva sortimente si din cate imi amintesc, le-am folosit pe toate, rand pe rand. Cel din imagine e cel potrivit si pentru barbati. Trebuie sa o rog pe mama sa imi mai trimita unul ca sa imi ajunga toata vara. Cautand poza pe net, l-am gasit si pe blogul asta. Aparent, nu are alcool. Nici nu ma uitasem :-j


Cheers!

Un comentariu:

  1. heii;;)
    ai un tag de la mine:*
    http://nellyhoney.blogspot.com/2011/03/tagversatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere