17 martie 2011

TAG: earring collection -partea 1

Am primit ieri ca tema sa fac poze si sa prezint colectia de cercei,lucru care e destul de dificil. Cei care ma cunosc stiu ca desi de obicei nu ma aranjez si nu port foarte multe bijuterii, imi plac totusi si cumpar de fiecare data cand gasesc ceva de imi place, motiv pentru care ma pot lauda cu destuuuul de multe perechi.

Asa ca, in postul de azi va voi arata o parte din cerceii care atarna si nu sunt de argint



Fiecare pereche are povestea ei, iar aceasta desi nu e stralucita imi este tare draga pentru ca e facuta de mine in perioada in care aveam impresia ca ar putea fi o modalitate buna de a-mi exprima creativitatea. Nu a fost sa fie,dar am ramas cu perechea asta








Atunci cand port cercei prefer sa nu fie simetrici , o fi bine o fi rau nu am de unde sa stiu ^_^






Acestea sunt ultimele perechi pe care le-am cumparat, le-am purtat o singura data pe fiecare pentru ca desi imi plac la nebunie nu sunt mai deloc obisnuita cu cerceii simetrici si atat de mari

O sa revin zilele urmatoare si cu partea a 2-a si cu niste poze mai fericite decat acestea

Un comentariu: