9 august 2011

Cool Cosmetics Achievements

Acum o saptamana, sau doua, nici nu mai tin minte, am zis ca as avea nevoie de niste fond de ten pentru cateva machiaje. Cum nu aveam banuti sa cumpar full size cateva recipiente, am zis sa incerc sa achizitionez cateva mostre, de diferite nuante, pe care sa le pot amesteca dupa bunul plac si necesitati.
Am intrat pe blogul Cool Cosmetics, am cautat, m-am hotarat, am contactat-o pe biata fata care mi-a explicat ce si cum trebuie procedat. Doar ca, abia ce imi pierdusem portofelul cu tot cu acte, cu bani si alte cele si eram EXTREM de aiurita, ca a durat vreo 4 zile numai ca sa fac plata si asta in final, prin 2 transferuri bancare, astfel ca as fi iesit mai ieftin ramburs. :))
Am discutat prin mail, a fost foarte intelegatoare, poate initial a crezut ca sunt dusa cu pluta. Cred ca s-a lamurit pana la final :))
In fine.. Am fost sa imi ridic coletul de la posta si ce credeti? In afara de mostrele dorite de fond de ten, Andrada mi-a asezat frumos in colet si 3 farduri de la Rimmel si 2 mostre de ruj de la Maybelline.
Sunt extrem de multumita de serviciile ei, de felul in care m-a suportat si mi-a raspuns si de darurile pe care mi le-a trimis si nu prea le meritam.
Pe aceasta cale ii multumesc si o anunt ca sigur voi mai comanda de la ea. Aetana deja mi-a facut scandal ca nu i-am spus si se pregateste si ea de ceva shopping.

2 comentarii:

  1. e f de treaba andrada:). sa le fol cu placere

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos!
    Asa zic si eu, ca e super de treaba.
    Data viitoare imi fac provizii mai mari.

    RăspundețiȘtergere