12 august 2011

Miss Chievous inspired Make-up




Am zis sa particip si eu la concursul organizat de Ami si Choco si din toata lipsa de inspiratie, mi-a venit repede in minte un look facut acum ceva timp de Miss Chievous si l-am adaptat puuutinel, in functie de materialele pe care le-am avut la indemana.
Cum pentru concurs am trimis pozele brute, nici macar nu mai tin minte daca am ajustat lumina samd, le postez aici, ca sigur vor fi mai fancy etc, etc.
Am vazut si entry-urile celorlalte fete si am ramas placut surprinsa pentru ca majoritatea sunt foarte-foarte reusite. Ah, am mai observat ca multe s-au inspirat de la acelasi guru ca si mine :D

Hope you like it.




7 comentarii:

  1. wow ! ti-a iesit perfect. esti ft talentata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anamaria Multumesc frumos. Se putea si mai bine... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca se poate si mai bine, inseamna ca am eu o problema cu ochii, pe bune! E superb machiajul! Observ ca esti perfectionista!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @JustAnAngel Cu ochii sunt multumita, mai putin cu aplicarea genelor false :)) Iar am cam dat chix si am vazut foarte tarziu :D
    Machiajul fetei se putea mai bine :)) Nu prea se vede blush, nu prea se vede nimic :D
    Dar nu e bai. Pentru primul look "Inspired By" eu cred ca a iesit super ok :))

    RăspundețiȘtergere
  5. True, true! Toata admiratia mea o ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. wowww, superb! multa bafta la concurs!! :**

    RăspundețiȘtergere