18 august 2011

Review gel abraziv pentru corp Mary Kay

Acum cateva saptamani am castigat pe Siteul Adynei un produs la alegere Mary Kay, iar alegerea mea a fost gelul de corp abraziv. Experienta cu posta a fost una destul de neplacuta. M-am dus sa intreb dupa o saptamana si ceva, iar functionara de acolo a fost mai mult decat plictisita cand a discutat cu mine, ca sa nu mai mentionez starea in care se afla coletul. Prima data cand l-am deschis am crezut ca s-a spart produsul, insa din fericire acesta era ok, iar mirosul provenea de la cutia in care se afla, care era foarte foarte parfumata. Ce mi-a mai placut, legat de colet, a fost ca inauntru am mai gasit si cateva idei foarte frumoase de machiaj si 2 mostre cu un gel de curatare si de crema.

Acum despre produs.Eu am primit ceea ce e ei numesc pe site "tei japonez", iar pe sticluta scrie "sparkling honeysuckle" si chiar si amblajul este un pic sparkly . Descrierea oficiala nu o mai am pentru ca am reusit sa pierd prospectul in aproximativ 5 minute dupa ce l-am deschis.

Mi se pare totusi imperativ sa incep cu mirosul. Este pur si simplu superb, poate aduce a tei japonez, poate aduce si a miere, nu stiu ce este, dar este divin. Aplicat pe piele rezista si nu rezista. Cand l-am folosit in timpul baii, nu a rezistat nici 5 minute. Aplicat pe pielea uscata si masat rezista mult mai mult. Am vazut ca exista si lapte de corp din aceeasi gama, nu stiu ce textura are in scgimb cred ca impreuna ar face mirosul mult mai rezistent.

Al 2 lea aspect important la acest produs este consistenta. Particulele de scrub sunt destul de mari si au textura zaharului( si pe ambalaj este mentionat faptul ca este un zuckerscrub). Folosit in timpul baii ele se topesc imediat, in schimb pe pielea umeda mi se par perfecte: apuca sa exfolieze, dar fara sa fie prea agresive.
Pielea dupa ce este indepartat restul de zahar ramane hidratata si putin uleioasa, mie una imi place senzatia mai ales ca apoi intru direct in halat si cand ma usuc pilea ramane foarte frumoasa si fina.

Daca am terminat cu mirosul si consistenta trecem la a 3-a caracteristica importanta si anume cantitatea. Tubul este destul de mare, insa si ai nevoie de o cantitate mare. Am folosit gelul cam de 3 ori pe tot corpul si s-a dus mai mult de jumatate din e. Este adevarat, are 185 de grame, insa cred ca l-ar fi putut face mai dens sau ceva.

 In concluzie, este un gel bunn isi face treaba bine si miroase absolut bestial. Cred totusi ca nu pentru toti funtioneaza la fel si daca va hotarati sa vi-l achizitionati ar fi bine sa vedeti cum se comporta cel mai bine cu pielea voastra. In timpul dusului sau a baii, cu apa mai calda sau mai rece, pentru ca efectiv se comporta diferit. Pretul este de 50 de lei pe site. Personal nu mi se pare chiar prietenos pentru buzunarul unei studente, in schimb e decent daca esti pe banii tai si nu depinzi de nimeni. Ma bucur totusi ca am avut ocazia sa-l testez, pentru ca altfel nu cred ca m-ar fi convins cineva sa-l cumpar, insa isi merita banii.


Despre gel am vorbit destul, insa nu inchei pana nu zic 2-3 cuvinte si despre cele 2 mostre pe care le-am incercat. Gelul are o consistenta groasa, iti ajunge o cantitate mica pentru toata fata, 1ml e suficient pentru 3-4 folosiri. Crema are o consistenta usoara, intra repede in piele si mi se pare ca are si efect matifiant. Ce nu imi place la ele este totusi mirosul. Imi aduc aminte de pastilele de acuarele pe care le foloseam cand eram mici si sincera sa fiu nu ma incanta prea tare. Este bine totusi ca nu este persistent si in cateva secunde dispare.

Cam asta e parerea mea. Am scris destul de mult si sper ca am atins punctele de interes si nu am batut prea mult campii. Astept comentariile voastre cu privire la acest produs sau la altele. Sugestiile si reclamatiile sunt bine venite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu