9 august 2011

Premii si Achizitii

Ieri a fost zi de ridicare de colete.
Am primit coletul de la Cool Cosmetics ( am scris aici despre asta), premiul castigat pe blogul Denisucai si costumele de baie mult dorite comandate pe E-bay acum vreo... 3 sapt.





Premiul castigat consta intr-o crema si un spray Bionect, pentru arsuri, zgarieturi, taieturi samd. Aparent, sunt funny cand povestesc despre cum am ramas agatata in gard cand eram mai mica. De 2 ori. (DOH!)
Culmea e ca dupa ce am castigat, am avut o serie de zile din alea aiurite total, in care nu am facut decat sa ma impiedic, sa ma julesc, sa ma tai, sa ma invinetesc samd. Au venit pe banda. Si ma gandeam: "Ce ironie... De cand eram mica parca nu am mai avut asa perioade. Nici tu taieturi, nici zgarieturi, nici nimic.. Si uite acum."
Adica, m-am zgariat pe picioare la strand, m-am taiat in palma cu ciobul unui pahar pe care tot eu il sparsesem, m-am julit pe umeri ca am alunecat si m-am sprijinit obligat-fortat de un perete din ala zgrunturos, m-am lovit in toate colturile meselor samd.
Sincer, sper sa nu am nevoie de ele. :)) Dar sunt binevenite.
Costumele de baie.. pai.. Le ador! M-au costat in jur de 15$ ambele si le asteptam cu sufletul la gura. Nu credeam ca o sa imi vina bine, dar sunt perfecte. Cel cu zebra print, nu arata exact ca in poza de pe ebay, dar diferenta nu e mare asa ca nu conteaza. (Btw, cel alb a fost si pe lista lui Gya ). Acum mai trebuie sa treaca testul apei. Adica daca sunt sau nu transparente. Om vedea.
(Daca sunteti curioase cum aratau in poze, click aici. Daca nu puteti vizualiza, "Like" la pagina si incercati din nou)
Mi-am mai comandat niste bunatati de pe e-bay zilele trecute, dar nu va zic ce. Vi le arat cand sosesc. Aetana zice ca abia asteapta sa-si bage ghearele in toate cand or ajunge. :D Chill. Eu sunt prima pe lista!!!!

4 comentarii:

  1. Costumul de baie e suuuperb!si vreau si eu...!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai ca m-ai facut curioasa ! Sa ne arati ce ai mai luat :*
    Imi plac rau costumele ... :X

    Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca va plac costumele. Ma duc in vacanta in Turcia si nu mai aveam nici un costum bun.
    @Honey Bunny: :D O sa va arat cand imi ajung. Sper sa vina intregi ca sunt vreo 8 pachete separate! :)) :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragute! Sa le folosesti si porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere