10 noiembrie 2011

Complex Apicol Veceslav Harnaj - Campanie Testare Produse

Dupa cum bine stiti daca ne cititi blogul, noi am mai avut placerea de a colabora cu Complexul Apicol Veceslav Harnaj si am fost foarte incantate de produse. (puteti vedea pareri aici si aici)

Pentru ca prima campanie a avut un real succes, uitati ce mesaj au pentru noi:
"Dragi bloggeri si bloggerite de beauty, desfasuram o campanie de testare pentru gama Apidermaliv cu 95%-100% ingrediente naturale. 
Va asteptam sa va inscrieti pana luni, 14 noiembrie la testare. Un email cu linkul catre blog, numele,adresa si numarul de telefon sunt suficiente."


Stiti care e partea amuzanta? Pe timpul verii nu am mai folosit Apidermaliv si nici Apidermin si imediat ce s-a racorit afara am inceput sa le refolosesc pentru ca incepuse sa mi se usuce tenul si as vrea sa le termin inainte sa expire, nu as vrea sa risipesc bunatati de creme. 
Dupa ce am inceput sa refoloses cremele, am terminat si sticla de sampon cu laptisor de matca (am prostul obicei sa incep produsele si sa le las pe un sfert neterminate), tot din acelasi motiv. De ce as irosi bunatate de produse?
Ziceam ca e amuzant ca s-a intamplat sa incep sa refolosesc produsele apicole exact inainte de campanie si chiar ma gandeam la ei cu drag. Uite ca mi-au facut si o surpriza placuta, pentru ca am fost deja selectate sa facem parte din bloggerii care vor testa noile bunatati aparute pe piata.


Pana una alta, noi va uram un dulce succes! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu