2 noiembrie 2011

Rutina de toamna alaturi de Cosmetic Plant

Despre crema de maini v-am vorbit deja, asa ca faptul ca suntem trenderite nu mai este nicio surpriza pentru voi.
Astazi o sa va povestesc restul experientei mele cu aceste produse de la Cosmetic Plant, de data aceasta in ceea ce priveste tenul.
Crema o foloseam deja, asa ca am avut parte de "tot pachetul".
Laptele demachiant il folosesc in fiecare dimineata pentru inlaturarea impuritatilor. Imi place cum hidrateaza, lasa efectiv tenul luminos. Ca si demachiant mi se pare unul mediu, pot inlatura machiajul cu el destul de usor, dar mascara se incapataneaza sa iasa ceva mai greu si nu este waterproof. In plus, seara folosesc un demachiant ceva mai puternic, asa ca am considerat ca acesta e mai bun dimineata.


Mai departe aplic crema de fata si crema crema de contur pentru ochi. Imi plac foarte mult ambele. Pentru cea de fata nu am multe de spus: intra repede in piele, hidrateaza bine si nu ma mai "strange" pielea.
In schimb pentru crema contur de ochi am vazut diferite pareri vis a vis de efectul ei. Ei bine, aici vreau sa atrag putin atentia. Cearcanele depind de atat de multe lucruri incat o singura crema nu face fata.
Eu beau apa insuficienta, mananc mai sarat decat ar trebui, nu dorm suficient si stau in fata calculatorului mult timp. Crema in schimb imi place, hidrateaza foarte bine, nu am reactii adverse, iar zona pare mai luminata dupa ce o aplic, lucru de inteles din mom ce micutele riduri se astupa.

Tragand o linie sunt foarte multumita. Tenul meu este inca unul tanar, gras pe alocuri, insa am nevoie de o hidratare buna pentru "a-l convinge" sa nu devina el uleios. Crema de ochi cu siguranta o voi recumpara, raportul calitate pret este excelent.
Celelalte 2 produse le recomand, insa nu bag mana in foc ca le voi recumpara, nu de alta, dar gama cu musetel imi face cu ochiul tare mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu