14 noiembrie 2011

Late Halloween Look

Vi s-a intamplat vreodata sa realizati un machiaj si sa fiti atat de mandre incat sa nu realizati ca e wrong??? :))
Sau sa realizati mult prea tarziu?
In fine, cam asta e situatia machiajului de azi. L-am facut initial pentru un concurs, dar cum editarea pozelor a durat o gramada (mai degraba descarcarea lor de pe card =)) ), vi-l prezit abia azi.
Desigur, e un "Inspired By", nu stiu daca mi-ar fi dat prin cap sa ma machiez asa singura. Miss Chievous e acolo in topul preferintelor mele in materie de gurus.
Dar (ca doar trebuie sa fie si un "dar"), nu aveam materialele necesare pentru a-l realiza pe albastru asa ca m-am folosit de ce era deja in trusa mea de makeup, asa ca l-am "adaptat" pe mov. Mi-am dat seama pe la sfarsit ca ar trebui sa fac simetrice "firele" de la plasele de paianjen, dar oricum, eram tare mandra de creatie asa ca nu mai conta.
Azi ca am revazut pozele inca o data, am ajuns la concluzia ca nu e nimic special la machiajul asta facut de mine si ca incercarea mea de a-l adapta a esuat. Totusi, pozele sunt frumoase (multumesc Lucian!!) si pana la urma, sa recunoastem: ideea e geniala!


Have fun!



 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu