10 noiembrie 2011

Rimmel - Get the London Look

Hello
Acum o saptamana si ceva am participat pe Get the London Look la concursul de Halloween si am avut marea surpriza sa si castig. Ei bine, doar ce am ajuns acasa si mi s-a inseninat ziua cand am vazut ca am primit un colet. Daaaa.. e premiu de la Rimmel :D 
In pachet am avut asa:
  • un ruj
  • un rimel
  • un tus
  • o oja
  • un quad

La inceput am avut impresia ca nu mi se potriveste rujul deloc dar dupa ce mi-am bagat nasul prin ele am realizat ca e posibil sa ne imprietenim. 
Oja e din Gama I Love Lasting Finish pe care o ador si din care am o gramada de nuante. Ma laud acum cu o oja neagra care arata foarte bine in 2 straturi si care se usuca repede si rezista mult.
Tusul are o pensula tare subtire, dar sigura. Vedem noi cum o sa ne intelegem.
Rimelul inca nu mi-a atins genele (sunt machiata de azi dimineata ca altfel imediat ma mazgaleam).
Quadul e superb, abia astept sa fac un look pentru care sa folosesc tot ce am primit :D
Ce ziceti, v-ar interesa?
Ca o parere rapida, imi plac foarte tare toate produsele si ca sa imi mai intru si eu in ritm si sa ies din starea in care ma aflu, cred ca o sa ma apuc de treaba si o sa le fac si review-uri frumoase si pe intelesul tuturor. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu