6 februarie 2012

Alix Avien Mono Eyeshadow no 210

Prin decembrie ma tot gandeam la culori potrivite pentru Craciun. Si desi in mod normal m-as fi gandit initial la un auriu foarte frumos (pe care deja il am intr-un duo Alix Avien) una din nuantele care m-a cucerit pe deplin a fost acest verde sidefat cu reflexe aurii. Mi-a placut atat de mult incat l-am folosit in orice combinatii am putut si asta de cand l-am luat pana acum.
Nu l-am folosit fara baza dar aplicat peste, se comporta excelent, nu se strange in pliuri, rezista foarte bine, se intinde frumos si se poate combina in nenumarate feluri. Abia astept sa vina primavara si vara sa il folosesc cu galben, portocaliu si alte culori zapacite. :D
Pret: in jur de 10-12 lei

IMG_4749_Lucian_Prejbeanu_2012IMG_4752_Lucian_Prejbeanu_2012IMG_4756_Lucian_Prejbeanu_2012
Si uitati 2 machiaje la care l-am folosit:D
IMG_1965_editIMG_4231_resize_edit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu