24 februarie 2012

Provocare!!!!

Cum mi-am pierdut destul de mult timp pe youtube in ultima vreme, am ajuns sa fac o lista (maricica) cu idei bune de copiat  urmat, unele dintre ele amuzante, altele putin cam nonconformiste Smile (da, vreau anu` asta dupa ce slabesc si ma fac toata feșăn sa ma duc la mare si fa fac sedinta foto tolanita pe pietrele de la malu` marii costumata in Ariel Open-mouthed smile).
Printre tampeniile ideile dobandite, m-am gandit la tag-ul care tot circula pe youtube “My boyfriend does my makeup”. Printre cele mai amuzante pe care le-am gasit (nu ca nu ar fi TOATE amuzante), se numara urmatoarele:

Acum, eu zic sa ii punem pe prietenii/sotii nostri la treaba si sa ne apucam de facut filmulete/poze si sa le impartasim tuturor! Eu deja l-am convins pe al meu ca TREBUIE sa faca asta. Este absolut terifiat dar aparent incantat, pentru ca a scos camera de la naftalina! Open-mouthed smile
Deci, bloggerite, care va bagati? Open-mouthed smile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu