16 februarie 2012

Posta Romana…

TARICEANU - POSTA
Ei bine, zilele astea a trebuit sa trimit spre Norvegia o recomandata si inca una catre Bucuresti. Toate bune si frumoase, am trecut destinatarii frumos, expeditorii, etc si ma duc la posta. Acum 2 saptamani (recunosc, atunci decat un plic aveam de pus) intru in posta si ii spun doamnei ca am o recomandata simpla de trimis.
Imi raspunde ca si cand ar fi fost uimita de cerere: “nu am timbre pentru ea”. Eu, ca omul prost, imi zic singura: “bai, daca nu are pentru recomandata ca poate or fi timbre speciale, poate are pentru scrisoare simpla” si ma intorc si ii spun doamnei ca in cazul asta, o trimit simpla, nu recomandata. La care doamne spune: “nu avem timbre. de niciun fel”. Picata ca din luna, nici nu stiam exact ce se intampla, ma gandesc ca o fi din cauza vremii. N-or fi ajuns timbrele la posta. Oook.
Ieri, de data asta cu 2 plicuri (inclusiv cu primul pe care nu am apucat sa il mai trimit de atunci), ma duc iar la posta. Stau la coada cu ele in brate vreo 10 minute si cand imi vine randul, ghici ce???
“Nu avem timbre”.
Bai, pe bune????
O intreb frumos pe doamna ce s-a intamplat de e asa criza de timbre (ca poate o trebui sa imi fac stocuri, ca cine stie..) da din umeri total indiferenta si ma asigura ca a doua zi (azi) vor primi timbre de dimineata. Oook.
Azi ma duc la posta, stau la coada tot vreo 10 minute si cand imi vine randul, mai ca imi era frica sa spun ce vreau. Imi fac curaj si intreb daca au timbre (era o alta doamna de data asta) si mi se raspunde uimit:
“DA!”
Imi zic, puii mei, cand intrebam daca au cand nu aveau, imi raspundeau de parca ar fi fost dat la stiri ca stocurile de timbre au fost epuizate si eu, ca Satana, ma duc sa fac misto de ei.
Azi, cand intreb daca au timbre, cand stocurile au fost refacute (IN DIMINEATA ASTA!!), se uita la mine stramb. Ca de parca ar fi fost vreodata pana de asa ceva….
Oh geez.
Ii dau doamnei plicurile, ii spun ce vreau si se uita la mine asa uimita si cu un calm din ala prea… CALM, imi zice:
Postarita: “Dar eu nu pot sa va iau plicul asta. Ca are reclame pe el. Are www-ul ala acolo, ce vreti sa fac cu el? Nici nu se vede care e destinatarul si care e expeditorul….”
Eu: “Pai.. Destinatarul e cel pe fasia alba unde scrie destinatar iar expeditorul e cel in fata caruia este "EXPEDITOR! Daca totusi chiar este o problema plicul (desi nu ma asteptam), atunci nu-i nimic, cumpar un plic de la dumneavoastra sa fie totul in regula”
Postarita: “Ah… dar noi nu avem plicuri asa de mari….”
Eu: “Nu trebuie sa fie neaparat atat de mari, chiar si pe jumatate ar fi in regula”
Postarita: “Ah… Nu…. Nu avem….”
Eu: complet iritata – “Pai si doamna, explicati-mi si mie cum sa fac in cazul asta. Nu pot trimite in plicul asta pentru ca are un site trecut pe el, care probabil e al firmei care le produce, nu am idee, asta aveam prin casa si asta am folosit! Daca vreau sa il schimb si sa folosesc unul simplu, dumneavoastra imi spuneti ca nu aveti. Cum procedez eu in cazul asta?”
Postarita: “Ah… Nu stiu… Nu stiu ce sa va zic.. Nu avem.. Cred ca e o librarie peste strada langa RDS… Poate au acolo… Nu stiu…”
Eu: “Bun… O sa ma duc sa verific acolo…”
In puii mei!!!! Am mai trimis in plicuri din alea si nu a zis nimeni nimic! Acum e obligatoriu sa fie plicurile albe si eu nu stiu??? Ma rog, un car de nervi, ce sa mai zic… Plicul asta trebuia trimis urgent si asta imi punea bete in roate..
Pana una alta, imi ia primul plic (alb, cu eticheta lipita pentru destinatar si la fel si pentru expeditor, DAR cu o stampila albastra a firmei intr-un colt). Iar incepe:
Postarita: “Ah…. Dar care e e expeditorul? X(stampila) sau Y(cel trecut pe spate la EXPEDITOR)?”
Eu: “Y…. X e doar un logo”
Postarita: “Ah… Vedeti ca va pun timbre peste.. Ca e reclama…”
Eu: “Puneti……”
Pe bune???????  De ani de zile se trimit plicurile alea asa si nu a zis nimeni nimic. WTF!!!!
Dupa ce termina cu plicul cu logo, se uita iar la cel mare si imi zice tot pe un ton calm. Prea calm si cu mila in ochi parca:
“haideti… sa vedem cum facem si cu cel mare… poate pot sa pun timbre pe reclame….”
OMFG!!!!
“Doamna, ii zic, puneti si mai multe timbre daca e nevoie…. acoperiti TOT!!!!”

In final, doamna a fost foarte amabila si mi-a luat plicul cel plin cu reclame si a acoperit adresa web cu cateva timbre si gata, am scapat de o pacoste… Au avut si timbre si mi-a si facut un mare serviciu.
Multumesc!

PS: Sunteti curiosi cum arata plicul ala? Asa: Singura diferenta e ca pe cel trimis, in coltul din dreapta jos, era o fasie alba adeziva cu numele si adresa destinatarului si in coltul din stanga sus, scrisesem cu markerul ca sa nu mai stau sa scot la imprmanta, Expeditorul.
(click pe poze)
FataSpate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu