15 februarie 2012

Crema de corp Mousse au chocolat

Mai tineti voi minte ca v-am ademenit acum cateva zile cu niste poze absolut delicioase?
Ei bine, a venit vremea primului review, complet irezistibil!
Asa cum bine v-ati dat seama, e vorba de crema de corp cu cacao, facuta de manutele Cristinei, a noastra Handmade Sister.
IMG_5152IMG_5153IMG_5155
Pentru ca e un caz special, un produs facut in casa de manutele unei fete foarte pasionate, o sa trecem prin ingrediente si prin beneficiile lor pas cu pas.
Ingrediente: Apa minerala plata, ulei de masline bio, ulei de seminte de struguri, ulei de avocado bio, unt de cacao bio, ceara emulsifianta, alcool cetilic sursa vegetala, glicerina vegetala, extras natural de cacao bio, conservant Cosgard.
Handmade Sister ne spune asa:
Uleiul de masline bio este antioxidant, protejeaza impotriva actiunii nefaste a radicalilor liberi si previne efectele imbatranirii pielii. Este un ulei emolient si bogat care hraneste pielea in profunzime si regleaza sistemul natural de hidratare al pielii. De asemenea calmeaza roseata si iritatiile. Un ulei foarte balnd, tolerat perfect de toate tipurile de piele, inclusiv cele foarte sensibile.

Uleiul de Avocado Bio catifelează pielea uscată şi regenerează pielea în curs de îmbatranire. Delicat cu pielea sensibilă. Penetrează foarte bine pielea, emoilent al ţesuturilor neelastice sau întărite.
Ambele uleiuri sunt redutabile arme impotriva vergeturilor (atat curativ cat si preventiv).
Untul de cacao nerafinat Bio are un conţinut ridicat de antioxidanţi cu puternic efect de anti-îmbătrânire. Intensifică regenerarea şi întăreşte rezistenţa pielii, conferindu-i aspect mătăsos. Stimulează sinteza de colagen.
Uleiul de seminte de struguri, este un ulei usor, penetrant, care nu lasa urme grase, asigura o piele fina satinata. Protejeaza pielea, mentine hidratarea.
Iar extrasul aromatic de cacao Bio intensifica aroma de ciocolata a untului de cacao.

Recomandata pentru pielea uscata, dar nu numai.”
Eu zic asa:
Arata si miroase demential! Nu e un miros de ciocolata cu lapte, mai degraba de ciocolata amaruie sau… lasandu-mi putin imaginatia sa zburde, chiar aduce putin a lichior de ciocolata. Recomand sa o aplicati dupa dus, luand putin produs si intinzand repede, din 2-3 miscari. Intra rapid in piele si desi initial poate ai impresia ca nu hidrateaza, dupa cateva minute, iti vei simti pilea catifelata, hidratata si aromata Open-mouthed smileAetana in schimb a spus ca hidrateaza instant! Cand aplici pe tot corpul ai tendinta sa crezi ca mai trebuie aplicat. Sa nu faceti greseala asta. Un strat subtire e mai mult decat suficient si veti avea o piele incredibila!
Nu va recomand sa luati mult produs, sa il aplicati pe diferite zone ale corpului si abia dupa sa masati pentru ca nu va mai intra la fel de bine in piele. Nu as putea sa explic procesul.
Eu am fost toata o ciocolata aseara si stand la mai bine de jumatate de metru departare de Lucian, am vrut sa ma apropii de el si sa il intreb a ce miros. S-a uitat la mine si mi-a spus asa: “Mirosi a ciocolata de aici!”
Si nu va speriati, nu ramaneti cu pilea ciocolatie de la crema (desi as fi vrut eu, inte noi fie vorba).
Iar mirosul cred ca dureaza ore buuune. Hidratarea la fel.
Sa recapitulam!
PRO din punctul meu de vedere:
  • arata delicios
  • miroase delicios
  • hidrateaza intens
  • catifeleaza pielea
  • ii da un luciu frumos de piele sanatoasa, care dureaza
  • are ingrediente bio benefice pielii
Confrom ingredientelor, efecte vizibile pe termen mai lung:
  •  combate si previne aparitia vergeturilor (o sa o folosesc in continuare si o sa va spun ce rezultate am avut eu pentru ca am destule vergeturi pe care sa o testez )
  • are efect antiimbatranire
  • calmeaza roseata si iritatiile (eu nu am avut asa ceva deci nu pot confirma sau nega)
  • este compatibila cu toate tipurile de piele
  • puternic efect de anti-imbătrânire
  • intensifica regenerarea si intareşte rezistenta pielii
  • stimuleaza sinteza de colagen
O recomand cu caldura!
Se gaseste aici, la pretul de 35 lei – 250 ml!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu