9 februarie 2012

Handmade Sister Beauty

In seara asta am pentru voi niste minunatii, altfel nu le pot spune… Minunatii realizate de Cristina, cunoscuta sub numele de “Handmade Sister”. Ea face cosmetice hand-made, adica produse cosmetice realizate manual cu 100% ingrediente naturale, certificate Bio si asa cum ea insasi spune, cu foarte multa pasiune, dragoste, grija si daruire. Pe parcusul timpului a imbunatatit mereu retele, a venit cu idei noi si asa avem si noi ocazia sa va prezentam cateva din bunatatile pe care le mestesugareste ea, menite sa ne rasfete si sa ne faca ziua mai frumoasa.
IMG_5207
Noi am primit spre testare urmatoarele:
Dupa ce am ridicat coletul cu toate bunatatile astea, automat l-am desfacut cat mai rapid si ca sa va imaginati numai prin ce orgasm al simturilor trec eu, prietenul meu a vazut crema de corp cu cacao cand o studiam si m-a intrebat daca e de mancare SmileAtat de bine si de frumos miroase.
Desi o prima impresie imi facusem deja de pe pagina de Breslo, unde sunt niste fotografii total imbietoare care ma duc cu gandul la tot felul de arome, aveam emotii pentru ca nu am mai incercat produse cosmetice hand-made pana acum (poate un scrub si o masca facuta in casa, dar nu se pun). Si sa fiu complet sincera, mi s-au spulberat toate azi cand mi-am bagat nasul prin tot ce am putut din colet SmileDesigur, cremele si gelul contur pentru ochi vor sta in teste o perioada mai indelungata ca sa-mi pot da cu parerea obiectiv.
Cristina a fost atat de atenta cand a ales cremele incat a pus cate una pentru fiecare dintre noi - cea pentru ten uscat/sensibil pentru mine si cealalta, pentru ten gras/mixt pentru Maria.
Asa ca, daca sunteti tentate de cosmetice hand-made, dati o raita paginei de facebook “Handmade Sister” sau intrati aici sa vedeti magazinul ei online. Va asigur ca o sa salivati pe tastatura.
Am I right?

Voi ati incercat astfel de cosmetice? Ati mesterit pe acasa singurele ceva?
Ce parere aveti despre ele?

PS: Ghici cine se duce la dus acum si apoi se transforma in prajitura cu glazura de ciocolata? Open-mouthed smileSa vedem daca devin irezistibila sau o sa fiu devorata Smile(Da, da.. BAg in teste crema de corp!! Can`t wait!)

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu