30 ianuarie 2012

Barry M Cosmetics

In decembrie am participat la un concurs de makeup (Gya & Cosmetic Style), unde am obtinut locul 2 cu lookul meu de Grinch wannabe Ice Princess.
Premiul consta in produse Barry M la alegere, in valoare de 80 lei. Asa ca m-am decis asupra unei truse de farduri “Deluxe Eyeshadow Kit” si a unui blush in nuanta “Strawberry”.
Azi mi-a ajuns coletul si desi erau – patrushpe grade afara si cizmele mele de “iarna” au talpa oglinda, merg ca un pinguin chinuit de chiloti tanga. Desigur, am facut si rugaciuni din cand in cand neintentionat cazand in genunchi prin zapada/gheata.
Toata osteneala a meritat. Produsele sunt foarte simpatice si mi se par si foarte bune. Atat paleta cat si blushul sunt foarte pigmentate si sincer, abia astept sa scap de disertatie si sa pot lucra cu ele nitel.
Una peste alta, va las cu pozele facute cu mobilul pentru ca nu am timp sa le fac cu camera, implica mult mai mult efort si timp.
Btw, gasisi blush-ul aici, la pretul de 27 lei si trusa aici, la pretul de 50 lei.
Pe masura ce le voi folosi si imi voi forma o parere concreta despre ele, o sa postez reviewuri complete sau cel putin cu informatii importante pentru cele care sunt tentate sa le achizitioneze si nu sunt decise daca se merita sau nu.
photo 1 (1)photo 1photo 2photo 3photo 4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu