30 ianuarie 2012

Gold Eyeliner Gel

Stiti foarte bine ca eu imi fac mare parte din achizitiile de cosmetice de pe ebay. Anul trecut, in cautare de un eyeliner gel la un pret ok, mi-am comandat unul negru. Imediat, mi-am dorit pe toate culorile posibile :))
Asa ca la ceva timp mi-am luat si unul pe auriu. Am dat pe el in jur de 3$ cu tot cu transport. Merita banii? Categoric!!!
Este rezistent la apa, este pigmentat, se aplica foarte usor cu pensula si eu il folosesc uneori si ca baza. In felul asta, machiajul este extrem de rezistent.
Este no-name, daca dati un search pe ebay cu “eyeliner gel” veti gasi foarte multe variante. Ce e drept, nuantele turbate sunt in jur de 6$. Urmatorul pe care o sa mi-l iau o sa fie albastru electric :D.
Momentan am mov (essence), negru si auriu. Ah.. Si poate mi le iau pe toate din gama Essence daca am ocazia. Nu sunt multe.
Am vazut si pe site-uri romanesti genul asta de eyelinere numai ca preturile la care se vand mi se par uriase fata de preturile de pe ebay.

L.E. Am dat decat 2$ pe el :D. Si pentru ca azi sunt simpatica, va las si linkurile:
Gel eyeliner 24k
Gel eyliner black
Set Gel 24K + Pensula
Comanda ajunge in 2-3 saptamani daca sunteti curioase...
IMG_4799_Lucian_Prejbeanu_2012
IMG_4801_Lucian_Prejbeanu_2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu