27 ianuarie 2012

My London Inspired Makeup

In aceasta saptamana, cei de la Get The London Look organizeaza un concurs de makeup, unde concurentele trebuie sa participe cu machiaje inspirate desigur de… Londra.
Eu am stat si m-am gandit cam ce as putea face si rezultatul a fost urmatorul – Strong red lips and smokey eyes. Imi era cam teama sa nu fie vulgar dar aparent nu am accentuat atat de rau ochii pe cat am crezut, iar maro-ul ala de pe ploapa inferioara mai “taie” din negreala de sus :)).
IMG_4726_Lucian_Prejbeanu_2012_edit_resizeIMG_4733_Lucian_Prejbeanu_2012_edit_resize

IMG_4736_Lucian_Prejbeanu_2012_edit_resizeIMG_4737_Lucian_Prejbeanu_2012_edit_resize

Camasa cu brosa la gat s-au nimerit a fi in peisaj, doar ce ma intorsesem de la birou cand m-am hotarat sa ma pun pe treaba. Cred ca s-a nimerit la fix :)) 
Btw, nu mi-am scos cearcanele in PS dar corectorul Pure Touch e genial daca aveti putina rabdare sa il aplicati cum trebuie. Eu am facut asta peste baza, inainte de aplicarea fondului de ten.
Rosul acela aprins daca v-a atras atentia, sa stiti ca e un luciu rezistent la transfer de la Avon, pe care o sa vi-l prezint in curand. (Desigur, aplicat dupa ce am trasat conturul cu un creion rosu de buze astfel incat sa le maresc nitel - am depasit intentionat conturul)

Hope you liked it!

Pentru orice fel de intrebari, sugestii si alte asemenea, nu ezitati sa ne contactati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu