17 ianuarie 2012

I`m Alive!!!!!

Da, in ciuda faptului ca nu am mai postat de o VESNICIE, eu sa stiti pe cuvant, traiesc!
Doar ca in perioada sarbatorilor am fost plecata si nu am avut timp inainte sa imi programez cateva posturi iar dupa vacanta am intrat direct in paine si am fost foarte ocupata cu treburi care nu tin nicidecum de beauty.
In toata perioada asta am avut o gramada de ghinioane (the mighty laptop is forever gone and the mighty LCD is also (i think) forever gone… :( ) de care sper sa scap in curand, ca deja incep sa imi fac tot felul de ganduri de genu` “oalele, e clar, mi-au facut farmece” si alte asemenea care nu isi au rostul :))
Ca sa nu va plictisesc prea mult cu romane intregi scrise fara rost, azi o sa va arat cateva poze de la cateva sedinte foto la care am contribuit cu machiajul :D. Printe modele se afla si Honey Bunny care am vazut ca se bucura nespus de poze.
Din pacate nici azi nu am timp sa pun posturile la punct, dar cum Lucian va avea treaba multa in afara casei zilele urmatoare, o sa am loc la calculator sa imi pregatesc materialele cu care am ramas in urma, inclusiv review-urile la crema Revicel si la produsele de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj (de care m-am bucurat la maxim inca de cand le-am primit!!!)
Bun, poze acum :D (stiu ca e enervant asa watermarkul, dar e necesar :)) asa ca dati click pe poze sa le vedeti mai bine//click pe biluta de scroll sa va deschida in alt tab ca sa nu dati mereu back dupa fiecare poza saaau… click dreapta pe poza si “open in new tab” :D Cum va e mai usor!)

Ia sa vedem ce avem cu Charmy Bunny si editat si needitat.
IMG_2151
IMG_1963_Lucian_Prejbeanu_2011_resizeIMG_1965_Lucian_Prejbeanu_2011_resize
Desi o mare parte din ele sunt pe facebook, o sa va arat si aici din poznele cu:
Ana (sunt alese poze in care se vede cat mai bine machiajul):
IMG_1092LucianPR_ro_2011_editIMG_1103_edit
Edith (variante needitate):
IMG_1759_Lucian_Prejbeanu_2011_resizeIMG_1760_Lucian_Prejbeanu_2011_resize
IMG_1835_Lucian_Prejbeanu_2011_resizeIMG_1836_Lucian_Prejbeanu_2011_resize
Restul… pe curand :D Mai am destule :))
V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu