20 ianuarie 2012

Goodies in my mailbox, Balea si manechiura de revelion

 

Saptamana asta am avut ceva treaba prin Bucuresti si am reusit sa imi iau 2 produse de la Balea dand de Dm din greseala, fiind prima data cand intru in contact cu ele, am ezitat sa imi iau mai multe, chiar daca citisem o gramada de lucruri bune despre ele pe interent.

Cand am ajuns la Craiova am avut parte de o mica surpriza, venise si coletul de la Boots pe care l-am castigat pe blogul Cristinei Tacaciu, constand intr-un set de calatorie absolut adorabil cu ulei de migdale.

Si ca sa fie treaba treaba, va las si cu singura poza relativ decenta a unghiilor mele de la Revelion. Mi-a placut extrem de mult rezultatul si poate va dau o idee. Daca vreti tutorial imi spuneti si incercam sa rezolvam.

gel dus baleasampon uscat

geanta bootsproduse boots

manechiura revelion

Dintr-un motiv pe care nu reusesc sa-l inteleg, gentuta nu s-a lasat fotografiata in intergime, daca o conving intre timp, editez postul.

Astept cu drag comentariile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu