30 ianuarie 2012

My Secret Santa

Stiu… postarea asta trebuia sa apara acum o luna :)) Dar vreau sa postez pentru ca in ziua in care eu am ridicat coletul de la posta, am si plecat din tara si m-am intors abia dupa 2 saptamani… Si imediat am inceput treaba. Asa ca efectiv nu am avut cand sa ii multumesc Ioanei Verdes (caci da, ea a fost my secret santa) pentru cadouri, am fost si sunt foarte incantata de ele si scrisorica a fost foarte-foarte simpatica.
Uitati ce bunatati mi-a facut cadou:
IMG_4745_Lucian_Prejbeanu_2012
Cand am facut pozele, am uitat sa pun si lotiunea tonica, tot de la Oriflame (pe care am inceput sa o folosesc de vreo saptamana, deci a venit la fix). Coletul era amblat cu grija, felicitarea rosie era legata cu panglica argintie si totul mirosea foarte frumos! Sapunul si lotiunea inca nu le-am folosit dar crema de maini a fost cu mine in Austria :))
Asa ca, multumesc frumos pentru cadou! M-am bucurat foarte tare de tot ce mi-ai trimis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu