24 februarie 2012

Crema regeneratoare Songe Fleuri Cattier


Anul trecut, in luna decembrie, am primit spre testare de la Biobeauty cateva produse. Mie mi-a revenit Crema Regeneratoare Songe Fleuri Cattier.

crema de noapte cattier
Ce spun ei:
O crema bio cu o textura bogata care actioneaza pe timpul noptii si lasa sentimentul de confort absolut.
Formula fara emulsifianti, cu unt de shea organic, hraneste si hidrateaza in profunzime. Crema organica are proprietati de reparare, anti-uscare si de protectie a pielii.
Proteinele naturale de grau favorizeaza reinnoirea celulelor si redarea elasticitatii si fermitatii pielii.
Extractul de seminte de coacaze negre imbogatit cu omega 3, omega 6 si vitamina E redau echilibrul pielii.
Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.
Produs aprobat Ecocert si aprobat de Cosmebio.




Ce spun eu:
La inceput am avut cateva dubii cu aceasta crema intrucat ambalajul era putin mototolit, insa produsul in sine parea in regula, asa ca am zis sa-i acord o sansa. Imi place ca se adreseaza tuturor tipurilor de ten. Avand in vedere ca am folosit-o in aceasta perioada rece mi-a facut bine, dar in zilele in care stateam in casa la caldura, fara sa ies afara am vazut ca tenul ramanea usor incarcat.
Este o crema ok, insa pentru mine nu a avut un efect wow, sunt cateva creme dupa care tenul meu pur si simplu radiaza. Este sanatos, nu mi-au aparut cosuri sau iritatii, motiv pentru care tind sa cred ca i se potriveste mai bine cuiva cu ten normal, mixt etc.
crema de noapte cattier detaliu
Ce imi place mult este dozatorul. Poti scoate exact cantitatea de crema de care ai nevoie si este si igienic. Nu imi place ca nu se vede deloc prin ambalaj cantitatea ramasa. Ambalajul este destul de inteligent conceput, ocupa putin spatiu pe polita de la baie, insa un amanunt ca acesta era bine-venit.
Un ultim aspect ar fi mirosul. Avand in vedere compoenentele naturale, miroase usor mentolat, a ierburi, miros ce se modifica in contact cu uleiurile pielii. Am incercat-o si eu si mama si la fiecare din noi are un miros distinct dupa o vreme. Si da, chiar si dupa aprox 20-30 de minute de la aplicare, inca se mai simte mirosul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu