11 februarie 2012

Cosmetice Lady`s

Am observat ca blogosfera a inceput sa vuiasca in ultima vreme despre produsele de la Lady`s. Pentru cine nu stie, fosta denumire era Metropolitan. Asa ca si Avon, Oriflame, Infinity, Federico Mahora si altii, are un sistem MLM (Multi Level Marketing) de functionare.
Postul acesta am decis sa il scriu pentru ca de-a lungul timpului, am tot folosit si recomandat produsele lor (cele pe care le-am incercat eu si au meritat) si poate doriti sa stiti cum sa le achizitionati sau poate doar doriti mai multe informatii in acest sens.
Astfel ca, daca doriti, uitati site-ul Lady`s. Sistemul functioneaza foarte simplu, va puteti inscrie voi personal si sa va comandati produsele cu discounturile aferente sau va puteti gasi un reprezentant in zona la care sa plasati comanda dorita. Limita de cumparaturi este de 10 lei in cazul in care deveniti reprezentant si produsele sunt livrate prin curierat. (ceea ce este o imbunatatire semnificativa a serviciului, pentru ca initial – perioada Metropolitan- coletele erau trimise prin posta ramburs si dura destul de mult).
Desigur, nu am incercat toate produsele lor dar cele pe care le-am incercat nu prea m-au dezamagit. (O sa studiez catalogul sa vad daca mai exista cele de care am fost eu dezamagita).
Printre produsele pe care le-am folosit eu se numara: Lacuri de unghii, creioane dermatograf, glosuri, pudra, eyeliner.
Avem asa:
Top coat Catherine Arley
Post aici. Gasiti produsul aici.
E un top coat foarte bun, mie imi place ca lasa unghiile cu un “gel-look”
IMG_2439_by_CrazyStuff

Creion dermatograf Isabelle Dupont (Sepia si Black am eu). Le gasiti aici. Le-am folosit aici.
Le recomand! Sunt foarte rezistente si au un pret bun.
IMG_7433_by_CraiovaForum_media

Tus de ochi Isabelle Dupont
Il gasiti aici. Am scris despre el aici.
(se vede ca l-am chinuit destul de mult timp…) L-am recomandat si cateva persoane si l-au achizitionat si au fost foarte multumite de el.
IMG_0334_LucianPR.ro_2011_resize[7]
Lipgloss
Il gasiti aici. L-am folosit aici.
Am observat ca nuanta de auriu pe care o am eu nu mai este in lista de culori. Oricum, ca idee, desi in poze nu prea se vede, are foarte multe particule sclipitoare si arata foarte-foarte misto. Are rezistenta foarte buna!
IMG_2530_by_CraiovaForum_Media_(c)2011
IMG_2520_by_CraiovaForum_Media_(c)2011
Creion de buze Isabelle Dupont > Eu am Alizarin. Il folosesc destul de des cand imi fac buzele rosii, desi e un rosu mai turbat Open-mouthed smile merge bine si il amestec cu unul mai inchis de la Ada.
L-am folosit aici. E doar creionul aplicat pe buze si apoi un luciu cu ceva sclipici.
IMG_1573[13]
Printre produsele incercate de mine se afla si urmatoarele:
Pudra Isabelle Dupont > Am folosit-o de foarte multe ori iar ambalajul e cel putin cute.
Blushes Catherine Arley > Am ambele nuante si le iubesc! Culmea e ca desi le folosesc des, in machiajele postate pe blog nu stiu sa le fi folosit… Weird.
 Balsam de buze > L-a folosit surioara mea, eu mai putin. Totusi stiu ca mi-a placut pentru ca l-am terminat destul de repede.

Printre cele care nu m-au impresionat sau care m-au dezamagit din diverse motive avem asa:
Lac de unghii Isabelle Dupont > Vin in niste culori senzationale! Dar cele 2 pe care le-am incercat eu, au o rezistenta foarte scazuta pe unghii. In 2-3 zile toate unghiile erau ciobite. Am avut 2 nuante foarte frumoase: Dark Carnelian si Cerise. Poate cu o baza buna se comporta mai ok.
Ruj Catherine Arley > Am ales o culoare total nepotrivita si poate din cauza asta nu m-a impresionat produsul. De asemena, ambalajul e destul de firav, mereu am avut impresia ca urmeaza sa se destrame cu totul. As fi fost totusi curioasa sa testez si alte nuante, din cele mate pe care le vad acum in lista de culori, arata foarte bine.
Concealer Isabelle Dupont > Desi are acoperire buna si nu mi se strange in pliuri, e destul de greu de lucrat cu el. Trebuie sa il “incalzesti” inainte de aplicare. Trebuie sa frec putin produsul intre degete ca sa il pot intinde frumos.
De asemenea, mama mea vitrega si colegele ei de servici s-au vopsit o buna perioada de timp cu vopsea de par de la Lady`s.

Cam astea ar fi produsele incercate si parerile scurte despre ele. Daca aveti ceva intrebari/nelamuriri ma puteti intreba si va raspund in cel mai scurt timp.
Daca doriti sa vedeti un catalog cu produse, click aici si puteti comanda gratuit unul.

PS: Unele poze sunt cu alt watermak din vremurile de demult si cum le am salvate (daca le mai am) in alta parte, am decis sa nu ma mai muncesc sa le scot si le-am lasat asa.

Un comentariu:

  1. nu toate parfumurile sunt oribile. acelea de barbati sunt foarte bune. ex: black key si http://ladys.ro/product_info.php?products_id=2482 ; http://ladys.ro/product_info.php?products_id=2483 ; http://ladys.ro/product_info.php?products_id=2530 ; prietenul meu e innebunit dupa aceste parfumuri.

    RăspundețiȘtergere