16 februarie 2012

Pure Touch Minerals – 3 in 1 All Black Kit

Produsele Pure Touch pe care le am in acest moment, sunt cele castigate acum ceva timp pe blogul lui Honey Bunny. Atunci, am primit asa:
Le-am folosit pe toate si m-am indragostit de produsele Pure Touch. Corectorul e incredibil, fondul de ten la fel (le voi face si lor cate un review).
Pentru ca puteam alege intre kitul All Black si All Dark, eu am optat pentru All Black. Fardurile din acest set sunt pigmentate, rezistente si chiar si fara baza se comporta excelent. Nu am realizat machiaje doar cu ele dar le-am folosit in ultimele luni pe fiecare in parte destul de des. Sunt sidefate (asa cum imi plac mie fardurile ) si… le iubesc!
Se pot aplica de asemenea si cu pensula umeda pentru a da un alt aspect fardului.
IMG_4782_Lucian_Prejbeanu_2012IMG_4785_Lucian_Prejbeanu_2012IMG_4787_Lucian_Prejbeanu_2012
Pure Touch despre kitul 3 in 1 All Black:
Kitul contine:
GoldenBlack: fard de pleoape negru profund cu subtonuri auriu-aramii si reflexe discrete metalizate, ideal atat pentru machiaj smokey eyes cat si pentru conturul fin al pleoapei. O nuanta mai putin obisnuita creata pentru femeile care se bucura  sa descopere subtilitati de tonuri si alaturari surprinzatoare de nuante. Un smokey eyes in sepia pretioasa pentru seri de diva sau un accent discret in conturul pleoapei care sa innobileze machiajul de peste zi.
BlueBlack: fard de pleoape negru profund cu subtonuri bleumarin si reflexe discrete metalizate, ideal atat pentru machiaj smokey eyes cat si pentru conturul fin al pleoapei. Se poate folosi de-a lungul intregii zile daca este aplicat in tuse discrete de contur dimineata si imbogatit prin colorarea mai intensa a exteriorului pleoapei, catre seara.
GreenBlack: fard de pleoape negru profund cu subtonuri verde inchis si reflexe discrete metalizate, ideal atat pentru machiaj smokey eyes cat si pentru conturul fin al pleoapei. Machiajul smokey a  iesit din granitele eternului negru si cele mai moderne abordari propun nuante inchise care insa nu s-au folosit in mod obisnuit cu aceasta tehnica. Tonurile de verde intra in aceasta categorie inovatoare.

Ambalare in recipiente de  5g vol. fiecare.
Il gasiti pe siteul Pure Touch la pretul de 53 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu