24 februarie 2012

Lazy Friday

Din una in alta, am dat pe youtube de niste filmulete absolut fenomenale la care am ras copios. Am mai vazut din emisiunile Ellen pe Euforia Tv si mi s-au parut fantastice. Gagica e zapacita rau de tot! Asa am aflat ca in cursul emisiunii, a lansat un now trend: Sperieturile!
Da. Sperie oamenii in platou, in culise, fie ca sunt celebritati, angajati, oaspeti. Femeia le-o coace grav. Trebuie sa recunosc, Taylor Swift e de departe pe primul loc in top.
Din dorinta de a-i intoarce roata, colegii si-au pus in cap sa i-o coaca si ei. Dar… nu prea a tinut!
Si ca sa vedeti cam de ce e in stare tipa, uitati aici un montaj cu cele mai simpatice momente din ultimul sezon:

E bestiala si rad cu pofta absolut de fiecare data cand revad filmuletele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu