14 februarie 2012

Pastreaza visul

Dupa ce v-am povestit deja despre "Pretul succesuli", mi se pare normal sa mentionez si continuarea sa, "Pastreaza visul". In cele 2 parti ale romanului o intalnim din nou pe Emma Harte si numeroasa ei familie. Daca in prima carte am fost fascinata de copilaria ei, acum lucrurile se mentin oarecum sabile, Emma isi consolideaza imperiul si isi pregateste mostenitorii sa preia stafeta.

Imi place extrem de mult ca actiunea este presarata de tot felul de evenimente. Chiar daca este o carte usoara, trebuie sa ai putina perspicacitate pentru a deslusi itele povestii. Asa cum am spus si inainte, mi se pare mai mult o carte de fete. Nu numai ca majoritatea personajelor principale sunt femei, insa exsita si multe pasaje descriptive cu privire la rochii, bijuterii si decoruri.

Una peste alta nu am decat sa va recomand din tot sufletul aceasta carte. In moment citesc partea a 3-a a seriei, "Sa fii cel mai bun" si pana acum nu m-a dezamagit. Apreciez enorm ca, desi nu este o carte usoara, nu devine nici soap opera gen Sandra Brown.

Nu stiu ce sa mai spun fara sa stric farmecul cartii. Astept parerile voastre si mai ales sunt curioasa ce credeti despre astfel de postari-recomandari. Va plac? Va tenteaza si carti mai greute si mai iesite din tipare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu