17 octombrie 2011

Essence Haul


Hello!
Am sa va arat astazi ceva mai in detaliu produsele Essence pe care mi le-a adus Lucian din Austria. V-am zis ca le-am testat cam pe toate si mi-am format deja o parere, dar o sa va scriu la momentul potrivit despre fiecare in parte, cand o sa va arat si swatch-uri concludente.
Ca o prima impresie, eyelinerul in varianta mov este absolut genial, asa cum a exemplificat si Toxic Cupcake. L-am folosit atat ca eyeliner cat si ca baza de machiaj si s-a comportat exceptional!
IMG_5587By_CrazyStuff_2011_resizeIMG_5588By_CrazyStuff_2011_resize
Creioanele de buze sunt cremoase, cu rezistenta medie, dar in culori placute.
IMG_5596By_CrazyStuff_2011_resizeIMG_5598By_CrazyStuff_2011_resize
Ambele pudre au fost testate si se comporta foarte bine. Nici ca se puteam fi mai multumita… Mattifying compact powder e in nuanta 01 Natural Beige.
IMG_5577By_CrazyStuff_2011_resizeIMG_5592By_CrazyStuff_2011_resize
Top coat-urile nu am apucat sa le testez, urmeaza.. Eu am Gel-Look Top Coat si Quick Dry Top Coat.
IMG_5589By_CrazyStuff_2011_resize
Singura dezamagire sunt fardurile. Desi arata demential, sunt destul de prafoase si nu foarte pigmentate. Din cate am observat, nici cu primer nu se comporta ok. Pacat….
Nuantele sunt 02 Dance All Night si 38 Blue Mission.
IMG_5608By_CrazyStuff_2011_resizeIMG_5599By_CrazyStuff_2011_resize
Deocamdata atat, v-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu