7 octombrie 2011

Toxic Cupcake giveaway

De cateva zile Toxic Cupcake cam are gânduri ciudate, iar din noianul ei de idei și giumbușlucuri a ieșit ceva frumos. Toate salivam dupa noile creme de maini de la Essence cu gusturi si mirosuri care mai de care, iar pentru ca prietenii noștri care se plimbă prin Austria nu le-au gasit, ea s-a decis să confecționeze niște bunătati pentru noi. Ele arata cam asa :
Mi se par super super dulci si cred ca brosa inghetata o voi visa curand.
Si ca sa va conving, va arat ce mai am de la ea. Sunt doar cateva obiecte, pe restul am reusit sa le pun asa bine, incat sa nu le mai gasesc apoi, iar cea mai superba zebra roz din lume pe care mi-a confectionat-o special, am pierdut-o ca o mare proasta. :|


Cerceii de Halloween sunt fosforescenti. Ambele perechi le am de mai bine de 3 ani si arata si acum ca noi. Inelul este o achizitie mai noua, am si cercei pentru ei pe undeva prin casa si am convins-o sa il faca acum un an. Evit sa il iau la facultate, pentru ca de fiecare data se mai gasesc vreo 20 de colege care sa vrea si ele, asa frumos este.
Sper ca v-am convins sa participati, sau daca nu macar sa o bateti la cap pentru o comanda de 1-2-3-15 chestiute. Eu ii fac lista :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu