18 octombrie 2011

Halloween series- nails #2

Mergand pe ideea de portocaliu, am gasit o buna varianta pentru fetele zombie, sau mireasa lui Frankenstein...cusaturi.  Realizate tot cu oja, bineinteles, dupa talent si idei, am combinat-o cu negru si iata ce a iesit:
 De maine incolo o sa va prezit o incercare de tutorial, astazi timp de 4 ore am facut unghii am fotografiat fiecare etapa, urmeaza sa vad care sunt rezultatele si sa incerc sa fac postarile mai pe larg.
Singura completare pe care o am de facut la poza asta ar fi cu privire la copci, le-am realizat cu una din pensulele de manechiura, iar oja este aceeasi cu cea aplicata pe toata unghia.

P.S. stiu ca sunt manjita pe unghii, dar poza este facuta imediat ce le-am terminat si cum trebuia sa plec, nu am putut ramane cu varianta aceasta de manichiura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu