22 octombrie 2011

Halloween series -nails #4

Hey fetelor, astazi voi face un post in care va voi prezenta 2 idei pentru unghii, unul mai generic si unul potrivit mai degraba pentru costume mai darkish.

Pentru primul model am folosit tot portocaliu, mai potolit de data aceasta, cu ceva mai mult rosu, peste care am aplicat un mattifier, tot de la Rimmel. Panzele de paianjen le-am facut cu oja pentru nail art cu pensula subtire. Va anunt de acum ca nu este greu de realizat, insa poate deveni uneori putin cam dificil sa stabilesti care vor fi "axele" panzei.
Liliecii au fost putin mai dificili de realizat pentru ca nevrand sa risc stricarea formei cu pensulica, am facut intai conturul exterior cu o scobitoare dupa care am umplut. Nu este greu, dar trebuie sa ai putina rabdare si sa te misti repede inainte de coagularea ojei.



Cel de-al doilea model este chiar mai simplu. O oja de culoare inchisa, sidefata, peste care am facut un V cu ajutorul ojei de nail art.
Un mic truc pentru a nimeri cat mai bine forma de v, marcati intai la baza mijlocul, apoi locurile unde trebuie sa ajunga. Uniti punctele si gata, mai simplu de atat nu cred ca exista :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu