23 octombrie 2011

Toamna alături de Cosmetic Plant - mâinile

A trecut mai bine de o saptamană de când curierul a batut la ușă și a lăsat bunătățile oferite de Cosmetic Plant și Trender, timp în care ne-am pus pe testat. Produsul despre care voi vorbi astăzi este crema de mâini cu ulei de măsline și cătină.



Până să mă apuc să vorbesc despre produs, cred că este bine să vă spun 2-3 cuvinte despre mâinile mele și tipul de piele. Mi se pare destul de important să specific acest lucru, întrucât ceea ce poate fi bun pentru mine, poate să nu aibă același efect la voi și invers.

Trebuie să recunosc, nu acord foarte multă atenție mâinilor. Nu numai că vara nu folosesc niciun fel de cremă, dar nici primavara sau toamna nu mă dau în vânt dacă nu este frig. El este kriptonita mâinilor mele, atunci pielea mi se pare că nu se intinde bine, se deshidratează și devine urâtă. Din fericire, nu mi se întamplă niciodată să devină rigidă și "solzuroasă", ci ramane fină. Aceeași senzație, de piele care strange, mi-o dau și produsele de curățenie, de la detergentul de vase, până la cel de haine sau de spălat pe jos, așa că, dacă am activități casnice, este musai să folosesc crema.
 O altă problemă pe care o mai am sunt cuticulele. Chiar dacă nu le tai, daca nu am grijă să aplic cremă sau ulei, se fac urâte în 2-3 zile.

Revenind la crema de mâini de la Cosmetic Plant, am ajuns să o folosesc în fiecare zi de 2-3 ori. Rezultatele sunt foarte bune. În ciuda frigului, pielea este foarte fină și hidratată, iar în ultima săptămână mi s-a spus de cel puțin 3 ori că am mâini extrem de fine și plăcute.
Mirosul este unul placut, se simte cătina și mirosul de plante. Îmi place să o folosesc atunci cînd mă uit la un serial, pentru că aplic o cantitate mai mare și timp de 10-15 minute îmi masez continuu mâinile, degetele și unghiile.
Luând exemplu de la Toxic Cupcake, atunci cand plec o tin în geanta, pentru că uneori contactul cu frigul sau cu vîntul nu este unul prea placut. Atunci aplic o cantitate destul de mică, ce intra rapid in piele.


Recapitulând, crema de mâini cu ulei de măsline și cătină este un produs excelent. Tubul de crema are 100 de ml, iar prețul este mai mult decat accesibil, 7-8 lei în funcție de magazin și în mod sigur îl voi reachizitiona.
Despre celelalte produse urmează să vorbesc săptămâna urmatoare, problema mâinilor o am și cu tenul, o dată ce apare frigul trebuie schimbat ritualul de îngrijire și înca fac modificări, pentru a obtine un rezultat cât mai bun.



Disclaimer: produsul de față mi-a fost trimis spre testare. Cu toate acestea, articolul de mai sus reflectă părerea mea sinceră și toate opiniile îmi aparțin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu