10 octombrie 2011

Mini blog sale

Buna fetelor!

Am hotarat sa organizez primul blog sale insa din pacate circumstantele nu sunt cele mai fericite. Am primit comanda aceasta atunci cand eram in sesiune. Chiar daca in perioada aceea era incarcata pana peste cap cu examenele si cu lucrarea de licenta, mi-am rupt din timp la insistentele domnisoarei si i-am facut o pereche de cercei. Dupa multe dezbateri a ajuns la concluzia ca vrea doar bratara si am hotarat sa-i trimit coletul in sistem ramburs.Am incercat sa-i spun de 2 ori pe YM ca am trimis coletul si trebuie sa se duca sa-l ridice, insa nu a raspuns. Telefon nu am avut cum sa-i dau pentru ca dupa o resoftare a telefonului am pierdut toate contactele. Astazi am ridicat coletul returnat de la posta, adica pe langa banii pe care i-am platit sa-l trimit, acum am mai platit si depozitarea.

In alte circumstate mi-ar fi facut cea mai mare placere sa vi le over cadou, insa acum ma simt ca dupa o relatie esuata, si lasata si folosita si cu banii luati.
O sa accept numai plata prin transfer bancar si sper ca intelegeti de ce. La fel si preturile, in alte conditii mi-ar fi facut placere sa mai scad din ele insa acum nu prea mai am cum .




cercei: 7 lei
bratara: 25 lei
ambele: 30 de lei
transport: 3 lei
Daca doriti ceva da-ti-mi un e-mail la justaetana@yahoo.com si va raspund in cel mai scurt timp posibil.
In Craiova nu este nevoie de transport, ne putem intalni undeva in centru si va predau personal produsele.

P.S. ca sa nu uit, numele clientei problema este Danciu Vasilica din Tg. Jiu. Daca va cere ceva eu zic sa aveti mare prija sa nu patiti ca mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu