6 mai 2012

Castigatorii concursurilor Family Care si a paletei cu 28 culori

Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.




In primul rand, imi pare foarte rau ca a trebuit sa asteptati atat de mult pentru a extrage castigatoarea paletei. Nu a fost foarte mult de munca cu listele, chiar daca au fost multe inscrieri duble, pe care le-am scos in asa fel incat totul sa fie corect pentru toata lumea dar nu am avut timp de asta. Nu am descalificat pe nimeni de aceasta data, insa pe viitor, tot ce apare mai mult de 2 ori pe lista, dispare de tot.
Bun, o sa va arat printuri cu listele dupa ce am scos intrarile duble. Au fost in total 221 de intrari valide (nu am verificat linkurile sau likeurile, o voi face doar la castigatoare).

lista1Lista2Lista3Lista4Lista5Lista6
Asadar, castigatoarea paletei este:
CastigatoarePaleta
Cristina Oprea!!!!!!!!!!!
Felicitari!!!!!!!!!!

Si acum o sa extrag cele doua numere norocoase pentru premiile Family Care.
In total sunt 287 de inscrieri. Iar castigatorii sunt:
Castigator1FamilyCareCastigator2FamilyCare

Castigator1FamilyCareListaCastigator2FamilyCareLista
Felicitari!!!

Astept un mail de la fiecare la adresa: crazystuff.blog@gmail.com cu datele voastre. O sa va explic acolo cum puteti intra in posesia premiilor.
Inca o data, ne cerem scuze pentru intarzierea afisarii castigatorilor.
Cei/Cele care nu au castigat, nu va suparati, o sa mai avem concursuri pe blog, chiar mai curand decat credeti!
Daca in 48 de ore din momentul in care apare postul, nu primesc datele de contact, aleg pe altcineva (desigur, in locul persoanei care nu mi-a trimis datele).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu