23 mai 2012

Purple and Green Makeup (heavy pics)


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.





Zilele trecute am achizitionat doua fonduri de ten Burjois, Flower Perfection (unul pentru mine, unul pentru Aetana) si din dorinta de a il incerca am avut o tentativa de machiaj.
Mi-a iesit binisor zic eu, acum astept si parerea voastra. Daca aplicam gene false, machiajul ar fi fost mult mai frumos insa era tarziu si am zis ca nu are rost (pe scurt, mi-a fost o lene…).
Pozele sunt nitel mai ciudate, mi le-am facut in oglinda :)) Am vrut sa incerc sa imi fac poze singura cu aparatul, efectiv tinandu-l in mana, pentru ca mi-a ramas gandul la o discutie referitoare la greutatea aparatelor :))
In orice caz, ca o scurta concluzie, e foarte greu sa iti faci poze singura cu un aparat de 2 kg poate mai bine. Deci, GG fetelor care reusesc sa isi faca poze singure tindand aparatul in maini :D
Hai sa trec peste vorbe, sa va arat ce indemanare am avut cu pensulele :))
Inainte (va rog sa observati entuziasmul din ochii mei)
IMG_4578by_CrazyStuffIMG_4579by_CrazyStuff
In timpul realizarii
IMG_4581by_CrazyStuffIMG_4587by_CrazyStuff
Machiajul final
IMG_4590by_CrazyStuffIMG_4593by_CrazyStuffIMG_4599by_CrazyStuffIMG_4601by_CrazyStuffIMG_4603by_CrazyStuffIMG_4646by_CrazyStuffIMG_4640by_CrazyStuffIMG_4632by_CrazyStuff
Cum vi se pare?
Chestia pe care am observat- de ceva timp incoace este faptul ca acum stiu frate sa trasez si eu liniile de tus :)) Spre deosebire de alta data
Pentru sugestii, informatii si orice alte intrebari, ne puteti contacta si pe adresa de mail: crazystuff.blog@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu