31 mai 2012

M-am inscris la scoala de Beauty Blogging by L’Oreal Paris

Acum un an si ceva ne-am hotarat, eu si prietena mea Aetana (winner of Best Assistent Award!), sa facem din blogul meu cel vechi (total nefolositor) un locsor in care sa punem poze cu machiaje facute de noi, cu review-uri si alte lucruri beauty related pentru ca dintr-o data, ne-am gasit fascinate de lumea Youtube, de beauty gurus, machiaje si ulterior, de bloguri.
Initial (spre rusinea mea) nu aveam nici cea mai mica idee ca exista o comunitate de beauty bloggers in Romania. Aveam senzatia ca lumea asta frumoasa exista numai in afara hotarelor tarii si ca ai sanse de reusita in domeniu daca locuiesti in State sau in alte tari dezvoltate, ca doar ala e taramul tuturor posibilitatilor unde toate isi pot permite farduri MAC.
Din curiozitate, am dat un search cu “ blogger machiaj” sau ceva de genul si am inceput sa tot citesc bloguri autohtone care mi s-au parut foarte tari. Printre ele, desigur, isi au locul in ordine aleatoare Special K, Anda Zelenca, Iguanitza, Anca Buzea samd.
Eu eram de mica fascinata de arta dar am fost tot timpul genul de om care se pricepe la toate si la nimic. Adica stiu sa fac cate putin din orice dar nu excelez in nimic.
Eh, ne-am facut curaj, am inceput sa postam, nu ne citea nimeni, eu faceam niste machiaje absolut fabuloase (not!) si dadeam refresh zilnic sa vad daca nu cumva avem mai multi adepti prin GFC. Doamne ce de fericire cand am ajuns la 20 si apoi la 50 si apoi la 100… Genial sentiment! Ne-am facut pagina de facebook, am inceput sa ne integram in comunitate si hop! La un an distanta m-am trezit cu 10 programari pe weekend la machiaj! Zau ca nu ma pricep extraordinar dar imi place atat de mult incat chiar si dupa 8-9 ore de stat in picioare non-stop si in care am baut doar un pahar cu apa simt oboseala abia cand imi strang trusa.
Ne trec pragul fete putin deprimate si cu increderea la pamant si iubesc sentimentul pe care mi-l dau sclipirile din ochii lor atunci cand pleaca total fascinate de cum arata! Cred ca e cea mai mare recompensa primita.
Am multe de invatat (mai ales ca nu-s scolita pentru asa ceva) si zau ca nu mi-ar prinde rau sa ma invete cineva cum sa scriu, ce teme sa abordez, cu ce se mananca bloggingu` asta de fapt si cum poti deveni un blogger de succes.
Nu am participat niciodata la niciun curs de makeup (desigur, in afara de cele luate in fata calculatorului cutreierand pe Youtube) si pentru ca diplomele ma intereseaza mai putin in acest moment, as fi absolut incantata sa iau lectii de la un makeup artist veritabil, care sa aiba putina rabdare sa imi explice anumite tehnici si secrete necunoscute de mine pana in acest moment.


Campania L`Oreal ii are ca jurati pe Dana Sota, Liliana Olescu (Lilik) si Cristina Bazavan, care conform regulamentului, vor alege 15 bloguri din toate cele inscrise pe care le vor studia atent timp de o luna. Dintre acestea vor fi alese numai 5 bloguri finaliste care vor avea parte de:
  • 2 zile de workshop-uri la sediul L’Oreal Romania cu: Alexandru Abagiu, Cristina Bazavan, Dana Sota si Liliana Olescu
  • Design-ul blog-ului refacut, in cuantumul a 40 de ore pentru fiecare blog castigator
  • Trusa de make-up: fond de ten Lumi Magique + Mascara Volume Collagene + Ruj Color Riche Caresse + Lac de Unghi Color Riche Les Vernis
  • Pentru fiecare dintre cele 15 finaliste: Cate un pachet format din crema de fata L’Oreal Triple Active + sampon Elseve + Ruj Rouge Caresse
  • Alte cateva surprize
Printre conditiile de participare se afla: blogul sa aiba cel putin 5 luni de viata (primul post sa fie publicat inainte de 01.01.2012) si continutul lui sa fie in proportie de peste 50% beauty related iar autorul blogului sa aiba minim 16 ani.
Toate oportunitatile astea  mi-au facut cu ochiul inca din prima zi de la lansare a proiectului L`oreal si imi doresc sincer ca blogul asta sa fie unul din cele 15, ar fi o adevarata provocare sa stiu ca tot ce s-ar posta aici ar fi sub lupa juriului.
Nu sunt eu cea mai talentata si nici cea mai inspirata dar bloggareala se mai si invata :D

Astea fiind spune… Oh, dear God, PLEASE! Make them pic this blog too…!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu