25 mai 2012

Duo Eyeshadows Yves Rocher


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.






Acum ceva timp am luat de la Diana doua farduri Yves Rocher. Au fost intr-un timp la oferta cu revista OK! insa eu nu am apucat atunci sa iau nici macar unul si am zis sa profit de ocazie si sa le testez. Fardurile astea in catalog/magazin sunt in jur de 50 lei (pret intreg). Am zis ca merita sa le incerc.
Cele doua palete pe care le am sunt: 13 – Lilas et Rose si  21 Pistache et Prune. Simplu si la obiect :))
Am incercat sa surprind in poze toate particulele sclipitoare din compozitia fardurilor si a fost mai tricky din cauza blitzului insa cred ca am reusit cat de cat.
(click pe poze pentru marire)
21
IMG_4432by_CrazyStuffIMG_4433by_CrazyStuff
13
IMG_4435by_CrazyStuffIMG_4436by_CrazyStuff
IMG_4421by_CrazyStuffIMG_4428by_CrazyStuff
Stanga: 13; Dreapta: 21
Pentru ca am vrut sa vad diferenta dintre fardul aplicat cu baza si cel aplicat fara, in partea stanga swatchurile sunt facute pe Elf primer. Asa cum puteti observa diferenta nu e majora ca in alte cazuri.
Rezista foarte bine, nu se strang in pliul pleoapei (chiar si fara baza, le-am testat intr-o zi cand ma grabeam) si singurul inconvenient (pentru mine!) pe care l-am sesizat este ca nuanta inchisa din prima paleta, la aplicare cu pensula, este mai mult pastelata, potrivita pentru un machiaj mai soft. Desi recunosc, nu am incercat foarte tare sa intensific culoarea :D
Au o textura satinata, foarte placuta. Se lucreaza foarte usor cu ele, ba chiar am facut o mini demostratie in care nu am folosit decat buretelul dintr-o paleta si degetele :))
IMG_4451by_CrazyStuff
In concluzie, fardurile sunt rezistente, in culori frumoase si daca nu ar fi atat de scumpe in magazin, cred ca mi le-as lua pe toate. Din punctul meu de vedere, pentru o paleta duo 50 lei e putin cam mult. Desigur, depinde de bugetul fiecareia dintre noi. Eu le recomand si daca le prindeti la reducere, sa va bucurati de ele :D
Si ca bonus, azi va arat cum aplic eu eyelinerul si daca vreti, va pot explica amanuntit intr-un post separat. :))
IMG_4438by_CrazyStuffIMG_4439by_CrazyStuffIMG_4440by_CrazyStuff

Voi le-ati prins la oferta cu revista OK! ? Le-ati incercat pana acum? Daca nu le-ati incerca, ati fi dispuse sa platiti 50 lei ca sa le incercati?

P.S. :( Mi-am ciupit o spranceana saptamana trecuta.
P.S. 2 O sa am grija sa dau resize pozelor inainte sa le postez pentru ca vad ca au marimi diferite. Windows Live Writter makes me mad! 

Pentru sugestii, informatii si orice alte intrebari, ne puteti contacta si pe adresa de mail: crazystuff.blog@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu