11 mai 2012

Testeaza Vichy Normaderm alaturi de mine


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.






Buna fetelor!

Dupa cum bine stiti campania Vichy Normaderm continua si astazi va voi spune si eu parerea mea despre crema iar la sfarsit va asteapta o mica surpriza.

Am primit-o undeva saptamana trecuta daca tin bine minte si de atunci o folosesc in fiecare zi. Si trebuie sa recunosc ca tenul meu se bucura si el.

Asa cum ati vazut cam de fiecare data ma confrunt cu o oarecare dificultate la alegerea cremei, pe parcursul unui an avand nevoie de cam 3 creme, una pentru anotimpul cald, alta pentr iar si inca una pentru perioadele de tranzitie. Indiferent insa trebuie sa tin cont de faptul ca tenul meu e gras si chiar si iarna daca folosesc ceva prea hidratant, ma trezesc cu fata lucioasa.


Si uite asa ajungem la aspectul care imi place cel mai mult, si anume faptul ca intra foarte repede in piele. 2-3 miscari si aia e, iar tenul ramane hidratat si fara senzatia de "strangere". Pe locul 2 si 3 in topul aspectelor care imi plac mai apoi este mirosul fresh si aplicatorul igienic( am mai avut si inainte acelasi tip de aplicator si la un fond de ten si mi-a placut inca de atunci).

In rest nu ma pot plange, tenul arata bine si sanatos, este stralucitor fara sa luceasca totusi. Pori nu am momentan, nici puncte rosii asa ca din punctul asta de vedere nu prea va pot spune nimic. Ramane sa o folosesc putin mai mult si revin cu adaugari.

 OK si acum partea frumoasa. Am ocazia de a va oferi si voua sansa de a testa crema alaturi de mine.  
Regulile sunt urmatoarele:
1. Like and Share acestei postari pe Facebook
2. Sa lasati un comentariu la acest post in care sa imi povestiti problemele tenului vostru si de ce doriti sa incercati aceasta crema, numele cu care ati dat Like paginii CrazyStuff si desigur, un link valid catre share-ul de pe Facebook..

Cele mai frumoase 6 raspunsuri vor fi rasplatite cu cate-o crema Normaderm!!!!
Dupa ce o foloseste o perioada, as vrea ca fiecare castigatoare sa imi trimita un mail cu un review personal.

Atentie!! Concursul acesta se desfasoara simultan pe mai multe bloguri. Din acest motiv, aveti voie sa participati pe un singur blog, iar castigatoarele din runda trecuta nu mai pot participa.

P.S. concursul incepe azi, 11 mai, si se termina saptamana viitoare 18 mai.

Spor la scris!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu