26 mai 2012

Comanda mea iherb.com


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.





La inceputul lunii aprilie am facut o comanda pe iherb.com. Asteptam cu nerabdare sa pun mainile pe niste pensule EcoTools asa ca la primul salariu mi le-am comandat. Am asteptat cam mult dupa ele, deja aveam impresia ca nu le voi mai primi, imi faceam toate scenariile, insa dupa circa o luna de zile am intrat in posesia lor.
Ca o impresie generala, pot spune ca imi plac super super mult. Le-am pus si la treaba si nu isi fac de ras reputatia. Pana acum doar peria cea mare de pudra a pierdut un singur fir, restul ramand intregi atat la aplicarea produselor cat si la spalare.
Eu mi-am comandat setul pentru ochi, setul de 4 pensule pentru fata (5 piese cu tot cu borsetuta) si setul de 6 minipensule bune pentru aproape orice. In plus, am primit ca si cadou de la ei o laveta pentru ochelari, foarte simaptica si utila. Mai jos gasiti pozele, destul de multe insa imi cer scuze ca pentru setul de fata nu am reusit sa fac una netremurata, nu stiu motivul pentru care au iesit asa (probabil pentru ca sunt eu bleaga, d’oh!), insa promit sa revin cu unele mai bune in cazul in care va intereseaza un review in detaliu.
_MG_5552_MG_5553
iherbiherbecotoolssetmic
iherbpensulefata
Nu in ultimul rand, daca va tenteaza ceva de pe iherb, am primit un cod cu care puteti scuti 10$ pentru comenzile mai mari de 40$ sau 5$ pentru cele sub aceasta suma. Codul este: AQE087.
Va astept cu drag comentariile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu