27 mai 2012

Goodies in my mailbox- Soapmill


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.






A trecut deja ceva vreme de cand am primit bunatatile de la Soapmill. Am avut norocul de a castiga un concurs constand intr-un voucher Soapmill si unul pentru Ciocolata Cruda. Din nefericire nu am poze la ciocolata pentru ca s-a evaporat in cateva minute de la deschiderea coletului, insa bunatatile cosmetice au prins ragaz sa fie fotografiate.
In contul voucherului mi-am ales 2 uleiuri de masaj, eu fiind o mare entuziasta cand vine vorba de asa ceva. Mi-am ales unul cu miros de citrice pe care il ador si unul cu miros de lavanda, care atunci cand este aplicat poate parea putin cam puternic, insa apoi ramane un miros suav, tare placut. Cei de la Soapmill au fost destul de draguti sa-mi trimita si 2produse full size: un sapun si o apa de gura. Nu am incercat inca sapunul, el avand rol momentan de….odorizant pentru dulap. Stiu ca suna putin prostesc, insa mirosul puternic, fresh, nu m-a lasat sa-l folosesc. Apa de gura si-a castigat locul permanent la mine in geanta, fiindu-mi foarte folositoare in special la serviciu, cand nu mi-e chiar la indemana sa plec cu periuta dupa mine pentru dupa masa.
Nu mai bat campii aiurea si trec la poze:
apa de gura- se vede ca a stat in geanta
apa de gura soapmill

sapunul
soapmill ambalaj
sapunel SoapMill

siiiii….poza nelipsita cu focusul in porumbi al fiecarui post al meu 8-|
uleiuri soapmill

Va place masajul si produsele destinate lui?
Ce produse va tenteaza si ati vrea sa cititi un review?
Pentru sugestii, informatii si orice alte intrebari, ne puteti contacta si pe adresa de mail: crazystuff.blog@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu